سوالات متداول

  • چطور خرید کنیم؟

    یک) انتخاب محصول مورد نظر از سمت راست (آنتی ویروس یک ساله یا دو ساله)؛
    دو) انتخاب تعداد کاربر و وارد کردن مشخصات در فیلدهای خالی. شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل آدرس و کد امنیتی؛
    سه) کلیک روی دکمه پرداخت.
    در این مرحله به درگاه پرداخت بانکی منتقل می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات حساب خود و پرداخت مبلغ به سایت ما باز می‌گردید. اکنون 3 ایمیل دریافت کرده‌اید. دو ایمیل از طرف شرکت گردو شامل اطلاعات پرداخت و رسید، Username و Password برای رجیستر کردن آنتی ویروس. یک ایمیل از طرف شرکت ESET شامل همان Username و Password و توضیحات تکمیلی شرکت به زبان انگلیسی.
  • تعداد کاربرها چگونه است؟

    وقتی خرید را برای بیش از یک کاربر انجام می‌دهید، همچنان همان یک Username و Password در اختیارتان قرار می‌گیرد و کافیست از آن روی تعداد رایانه‌های مجاز مورد نظر استفاده کنید. اما دقت داشته باشید که در صورت استفاده Username و Password روی تعداد بیشتری از رایانه‌ها در مقایسه با تعداد کاربرانی که در هنگام خرید انتخاب کرده‌اید، آن Username و Password بلاک (مسدود) خواهد شد و دیگر نمی‌توانید با آن‌ها برنامه را آپدیت کنید.
  • زمان استفاده چگونه است؟

    زمان شروع دوره یک یا دو ساله استفاده از محصولات دقیقاً از لحظه خرید توسط شرکت ESET محاسبه می‌شود. همچنین در ایمیلی که خود شرکت ESET برایتان می‌فرستد نیز این تاریخ قید شده است.
  • بسته کی به دستم می رسد؟

    در این شیوه خرید و همان‌گونه که در ایمیل شرکت ESET هم ذکر شده است، محصول فیزیکی برای شما ارسال نمی‌شود و فقط Username و Password در اخیتارتان قرار می‌گیرد که باید آن را در نرم‌افزار وارد کنید.
  • لینک های دانلود کجاست؟

    آنتی ویروس را از سایت‌های متفرقه دانلود نکنید. بهترین روش استفاده از لینک‌های دانلودی است که در ایمیل شرکت ESET برایتان ارسال می‌شود. همان لینک‌ها را اینجا نیز در اختیارتان گذاشته‌ایم. لطفاً به سیستم‌عامل و معماری آن (32 یا 64 بیتی بودن) دقت کنید و از لینک صحیح استفاده کنید.

    ESET NOD32 Antivirus
    Windows (32-bit): http://download.eset.com/download/win/eav/eav_nt32_enu.msi
    Windows (64-bit): http://download.eset.com/download/win/eav/eav_nt64_enu.msi
    Mac OS: http://download.eset.com/download/mac/ecs/eset_cybersecurity_en.dmg
    Linux (32-bit): http://download.eset.com/download/unix/eav/eset_nod32av_32bit_en.linux
    Linux (64-bit): http://download.eset.com/download/unix/eav/eset_nod32av_64bit_en.linux

    ESET Smart Security
    Windows (32-bit): http://download.eset.com/download/win/ess/ess_nt32_enu.msi
    Windows (64-bit): http://download.eset.com/download/win/ess/ess_nt64_enu.msi

    ESET Mobile Security
    Android: http://www.eset.com/me/download/thank-you-pages/thank-you-eset-mobile-security-android/file/10948/
    Windows Mobile: http://www.eset.com/me/download/home/detail/family/217/?installer=offline
    Symbian: http://download.eset.com/download/mobile/ems/eset_mobile_security_symbian_enu.sis

  • اطلاعات لایسنس خود را گم کردم، چگونه بازیابی کنم؟

    برای بازیابی نیاز به آدرس ایمیلی که برای خرید استفاده کرده‌اید دارید، در صورتی که ایمیل‌های حاوی اطلاعات لایسنس را پاک کردید، می‌توانید از لینک زیر برای بازیابی آن‌ها استفاده کنید.

    http://www.eset.com/me/support/lost-license/

  • اعتبار باقی مانده لایسنس را چگونه بررسی کنم؟

    برای مشاهده زمانی که از اکانت شما باقی مانده است باید به بخش وریفای مراجعه فرمایید. یوزرنیم و پسوردتان را در کادرهای مربوطه وارد کنید و روی دکمه بررسی کلیک کنید. پس از این کار سه حالت می تواند اتفاق بیفتد. اگر لایسنس هنوز اعتبار داشته باشد در دو کادر تاریخ انقضا و تعداد روزهای باقی مانده را خواهید دید. اگر اعتبار تمام شده باشد با پیغام «لایسنس منقضی شده است» مواجه می‌شوید. اگر اطلاعات را اشتباه وارد کرده باشید پیغام «نام کاربری یا رمزعبور اشتباه است» را مشاهده خواهید کرد.